Kontakt

Sprawdź status swojego zamówienia
Najczęściej zadawane pytania
Jeśli status Twojego zamówienia w historii zamówień wskazuje na to, że przesyłka została wysłana i minęły już 6 dni robocze (od momentu wysłania) koniecznie skontaktuj się z nami. Być może wystąpił nieprawidłowy/nie pełny adres doręczenia lub też ktoś z Twojego sąsiedztwa podjął przesyłkę. W przypadku poczty polskiej zalecamy wybrać się do najbliższego urzędu pocztowego.
Oczywiście tak. Procedura zwrotu czy wymiany znajduje się w dziale Reklamacje i zwroty.
nadrukiodelde@selino.pl
Na maile odpowiadamy do 24h w dni robocze.
Adres (zwroty, wymiany, reklamacje):
Selino.pl s.c. ul. Naramowicka 266C, 61-601 Poznań
Pod wskazanym adresem nie ma możliwości składania zamówień.
Infolinia
+48 605 23 22 22
Infolinia czynna w godz. 8:00 - 17:00 w dni robocze.

p style= font-weight:normal;color:#F3F1F0;background-color:#FF3907;border: 7px double #A61F0A;letter-spacing:1pt;word-spacing:2pt;font-size:1.2em;text-align:left;font-family:comic sans, comic sans ms, cursive, verdana, arial, sans-serif;line-height:2; Kontakt z grafikiem: e-mail: zibik2010@gmail.com tel. 698 310 101 /p

Operatorem sklepu Nadruki od Elde jest platforma Selino.pl, którą reprezenuje firma
Selino.pl s.c., ul. Naramowicka 266D, 61-601 Poznań, NIP: 9721292724.

Darmowa dostawa
od 200 zł
14 dni
na zwrot towaru
Szybka wysyłka
Doceniona jakość